הסודות מאחורי הרופאים המצליחים ביותר בישראל

אנו חיים בעידן בו כל מוצר שאנו רוכשים או צעד שאנו עושים מושפע משמעותית מדעת ההמונים ומדד הפופולריות במדיה וברשתות

עינת פרידמן – מגזין 2020

ביוני 2007 הציג סטיב ג'ובס, מנכ"ל אפל, את האייפון הראשון. לא דובר ב'עוד' מוצר חדש של חברה מסחרית, אלא בנקודת

נמל אשדוד ממשיך בתנופה

בשנים הבאות יושקעו מאות מיליוני שקלים בשיפור התשתיות והמערך הטכנולוגי של נמל אשדוד. יצחק בלומנטל, מנכ"ל חברת נמל אשדוד: "את

Eviation Aircraft – כשאובר פוגשת את טסלה בשמיים

נא להכיר: מטוס הנוסעים החשמלי של חברת הסטארט-אפ Eviation Aircraft – פיתוח חדשני שישנה את הדרך שבה אנו נוסעים ממקום

אלון גל – תות תקשורת ותוצאות

המתודה: שיווק שנשען על רמת הערך ללקוח. אלון גל, מנכ"ל ומייסד 'תות תקשורת ותוצאות': "בשונה מחברות אחרות, שמשאירות את הידע

פרשקובסקי – משקיעים בלקוחות

במקביל לפעילות השיווק בדיגיטל ובמדיה המסורתית גם-יחד, מקפיד חיים קראדי, מנכ"ל חברת הנדל"ן פרשקובסקי, לשים את הלקוח בראש סדר החשיבויות:

אשדר מקבוצת אשטרום – ענף הנדל"ן עם הפנים לעתיד

רחלי בריזל, סמנכ"ל שיווק ומכירות בחברת אשדר מקבוצת אשטרום: "העידן החדש מחייב את מנהלי השיווק ללמידה מתמדת, יצירתיות ושליטה בכל

Metanoia – רואים את הנולד

מציאות מדומה בעולם הנדל"ן: מיכאל רזניק, לשעבר יועץ שר הבינוי והשיכון, יצר באמצעות טכנולוגיית ה-VR כלי שיווקי מהפכני – סיור

'אודיוקודס' – שיווק רלוונטי ללקוח הפוטנציאלי

הטכנולוגיה שפיתחה 'אודיוקודס' יודעת לזהות מתוך שיחות בענן את הצרכים ולהציג תובנות עסקיות ללקוח. נמרוד בורובסקי, סמנכ"ל השיווק: "אם אני

עולם העתיד: IoT מבוסס תקשורת סלולר דור רביעי

עודד מלמד, מנכ"ל 'אלטייר סמיקונדקטור', חברה-בת של סוני העולמית: "אחד האתגרים בשיווק מוצרי תקשורת לשוק ה-IoT הוא שבעצם אין שוק

רמת גן – עיר חכמה בחינוך

מרכז hub לחינוך, מערכת ניהול פדגוגי חכם, אולפן הקלטות, מעבדה לייצור רובוטים, ולימודי תנ"ך בעזרת משקפי מציאות מדומה – את

דואר ישראל – הדואר בא היום – ועוד איך!

בשמת שדה, סמנכ"ל שיווק, שירות, מכירות ופיתוח עסקי בדואר ישראל, מסכמת שנתיים בדואר ישראל ומסבירה כיצד עולים על פסי צמיחה

ZAP עולם הצרכנות עובר ל-Big Data

דרור זליט, מנהל zap השוואת מחירים: "במנועי חיפוש, הגולש משדר את הכוונה הספציפית שלו ברגע נתון ולכן על המפרסם לתת

אלקטרה – פריצות דרך באמצעות סחר אלקטרוני וחדשנות

טלי קידר, סמנכ"לית שיווק ופיתוח עסקי של 'אלקטרה מוצרי צריכה': "לאחר שביססנו את מעמדו של אתר 'מחסני חשמל' כמוביל בתחומו,

Procter & Gamble – לכל מותג צריכה להיות משימה

בתאגיד ‘פרוקטר אנד גמבל’ הבינו זה מכבר שהעידן הדיגיטלי הרחיב את תפיסת המותג בקרב צרכנים. אופיר גוטמן, מנכ”ל החברה בישראל:

סופר-פארם שילוב אופטימלי בין החוויה הפיזית למרחב הדיגיטלי

עופר לוי, סמנכ"ל השיווק והסחר של סופר-פארם: "המשימה העומדת לנגד עינינו היא להביא את החוויה הפיזית אל העולם הדיגיטלי –

פרטנר – עולם השיווק פוגש את החיים המחוברים

תרי ישכיל, סמנכ”לית השיווק של קבוצת פרטנר: “תחום השיווק עבר אבולוציה – מעולם של תקציבי ענק לפרסום בטלוויזיה ובשלטי חוצות

כאל – המהפכה הדיגיטלית והשינוי בשוק הפיננסי

כאל – המהפכה הדיגיטלית והשינוי בשוק הפיננסי ענת נטיב, סמנכ"לית השיווק והדיגיטל של כאל: "המהפכה הדיגיטלית הובילה לשינוי בהתנהגות ובהרגלי

בית ההשקעות פסגות – מתלבטים איפה להשקיע? תשאלו את הרובוט

קרן ברנע, סמנכ"לית השיווק של בית ההשקעות פסגות: "כמו רוב התחומים, גם עולם הפיננסים מיישר קו והופך ליותר ויותר טכנולוגי,

EBAY – בינה מלאכותית במסחר המקוון

בקרוב: ממשק חדש ב-eBay יסייע למוכרים בסקרי שוק ובחישוב התמחיר הנכון בכל מדינה. בעתיד: כל קיר זכוכית שקוף יהפוך למסך

IBM – להפוך את הדאטה לזהב שיווקי

מערכת IBM Watson Marketing שהושקה השנה מביאה את הבינה המלאכותית אל עולם השיווק, וכבר מוטמעת בארגונים רבים במגוון ענפי המשק.

WAZE סוד ההצלחה: הקשבה לציבור המשתמשים

יובל (פג’) שמואלביץ, סמנכ”ל בכיר בחברת Waze: “פעילויות השיווק שלנו בוצעו באופן ויראלי ברשתות החברתיות, בשיתופי פעולה ועשרות מפגשים בשנה

פייסבוק ישראל – יותר ויזואלי, יותר מובייל, הרבה יותר אישי

"העולם עבר שינוי מתחום הדיגיטל למובייל, והמובייל עבר לווידאו. רק בשנה האחרונה, 20% מתכני וידאו שהועלו לרשת היו של שידורים

ניהול מקצועי של סכסוכי גירושין מורכבים

עו"ד רן רייכמן, מומחה לדיני משפחה, מדבר על המגמה של הרחבת סמכויות בתי משפט למשפחה לתחום דיני החברות, כאשר אחד

שותפות בהובלת חקיקת המיסוי

עו”ד יוסי אלישע, שמשמש גם יו”ר פורום המסים בלשכת עורכי הדין, פתח בתחילת השנה משרד בוטיקי עצמאי המתמחה במיסוי ובתוך

ניהול נשי הוא פחות כוחני

עו"ד גלית קרנר, בעלת משרד עורכי דין מהמובילים בארץ בתחום הרשלנות הרפואית והביטוח, מתגאה בכך שהיא מעסיקה בעיקר נשים. "אני

הפכו את ההובלות להיי-טק

חגי שטיינברג ומשה קלרמן, בעלים משותפים של חברת ״הובלות עם שחר״, הגשימו חלום והפכו את חברת ההובלות הקטנה שבבעלותם לחברה

גיוס הון אנושי מוביל את הארגון לפסגה

דרור קרני ושקד וילנצ׳יק מחברת “קרני וילנצ’יק פמילי אופיס”, שמתמחה בבניית אסטרטגיית השקעות ותכנון פיננסי למשפחות בעלות עושר פיננסי, מסגירים

על מנהלים ומשברים

"הטעות הכי גדולה של מנכ"לים היא שבשעת משבר, במקום לשתף ולהתייעץ, הם נסגרים בתוך עצמם", אומרת דמתי-פריירייך אורית, מאמנת ויועצת

מעסק משפחתי לתאגיד בינ”ל

אריק שטיינר, מנכ”ל סונובה ישראל, החברה המובילה בישראל בתחום שיקום השמיעה, מספר על הדרך שעשתה החברה מעסק משפחתי קטן למיזוג

חדשנות היא הדרך ליצור יתרון יחסי

עמוס נצר, מנכ”ל שמיר אופטיקה: “התפקיד שלי כמנהל הוא להוביל את החברה לצמיחה באמצעות פיתוח עסקי ושיווק מוצרים חדשניים, שנותנים

עובדים “רעבים” יוצרים ארגונים מצליחים

מיכל דן-הראל, מנכ״לית Manpower, מאמינה בגיוס של אנשים בעלי מוטיבציה ויכולת למידה גבוהה. “לניסיון יש כיום פחות חשיבות מאשר לרצון

גידול האוכלוסייה מחייב שינוי בתפיסה התכנונית

כך אומר האדריכל עדן בר, שמלווה פרויקטים גדולים בתחום ההתחדשות העירונית, ומקדם את תפיסת הקיימות בתכנון העירוני, שבה כל השירותים

הקולות של יפו מזכירים את ונציה

האדריכל חגי נגר חי ונושם את יפו שם הוא גר ועובד. המשרד, שאותו הוא מנהל כבר כעשור, מתמחה בתכנון ועיצוב

מי שבונה את המותגים הם העובדים

כך אומר אורן רווח, שמונה לעמוד בראש קבוצת החברות אסתי לאודר בישראל שהוא בן 32 בלבד ובתוך עשור הצליח להפוך

קבוצת סמל״ת – ממשבר לצמיחה

כדורסלן העבר אורי להב, שהוביל בהצלחה את קבוצת סמל״ת מחברה במשבר לאחת המובילות בענף, מדבר על האתגרים שהיו כרוכים במיזוג

בכל פרויקט עומדת לנגד עיניי ההתחייבות למסור את הדירות לרוכשים במועד שנקבע

כך מעיד על עצמו אמיר יקותיאל, הבעלים של חברת א.מ.י שפועלת למעלה מ- 20 שנה בתחום הנדל"ן, המדבר על חוסר

על תשוקה ויצירתיות בעסקים

הוא הקים את מותג האופנה ALAIN WEIZ שנמכר במאות חנויות בעולם והיום מנהל את השלוחה הישראלית של סוכנות תיווך נכסי

מהפיכה בתחום ההתחדשות העירונית

בתוך עשור ענף ההתחדשות העירונית צבר תאוצה: רשויות מקומיות הקימו מחלקות ייעודיות לתחום ותיקוני חקיקה הובילו לכדאיות כלכלית. ליאור בכר,

החדשן של ענף הנדל"ן

"החוכמה היא לא להישאר שבלוני, אלא לצאת מהמעגל שבו פועלים כל האחרים ותמיד ליזום ולחדש", אומר נחשון קיויתי, יו״ר ובעלים