הסודות מאחורי הרופאים המצליחים ביותר בישראל

אנו חיים בעידן בו כל מוצר שאנו רוכשים או צעד שאנו עושים מושפע משמעותית מדעת ההמונים ומדד הפופולריות במדיה וברשתות החברתיות. כשמדובר בשירותי רפואה מכל סוג, אולי השירות הכי חשוב בחיי כולנו, הבחירה תהיה מושפעת פי כמה עשרות מונים מחוות דעת, ניסיון של מגוון מטופלים וכמובן ביקורות חיוביות ושליליות. אם בעבר הסתמכנו על המלצות מפה לאוזן בכדי לבחור את שירותי הרפואה הטובים ביותר, כיום ההחלטה שלנו תתקבל לאחר שנקבל תמונה מלאה על הרופא או הרופאה המומלצים והשירות שהם מספקים , הכוללת את כל הפרטים שאנחנו רוצים (ואולי לא רוצים) לדעת.
מסיבה זו, הנוכחות והמוניטין של רופאים ובעלי מרפאות ברשת ובשאר המדיות יכולה במידה רבה לקבוע את רמת הצלחתם- להזניק כל מרפאה ולהפכה לאימפריה משגשגת, ולהפוך רופא מעולה לרופא ששמו שגור בפי כל אזרחי ישראל.

חשוב להבין כי לא משנה עד כמה רופאים הינם מוכשרים או מקצועיים – אם לא ימצבו את המוניטין שלהם ברחבי המדיה, הדרך להפוך להיות רופאים מצליחים ומוערכים עלולה להיות ארוכה מידי ומייגעת לשווא.  

אז מהם הסודות שעומדים מאחורי הרופאים המצליחים ביותר בישראל ואיך תוכלו גם אתם להפוך את המרפאה שלכם למצליחה ועמוסה?

הנה 4 הדרכים הטובות ביותר לעשות זאת:

   מיתוג:

מיתוג נכון ומדויק מאפשר ליצור תדמית ייחודית אשר מסייעת להפוך לשם מוכר ולבלוט מול מאות המתחרים. עבור רופאים ומרפאות, בדרך כלל נשים דגש מיוחד על אמינות- בניית מותג אמין ומקצועי, שיגרום ללקוחות והמטופלים לבחור בכם ולהישאר נאמנים לכם לאורך זמן. מיתוג נכון הנעשה על ידי בעלי מקצוע מנוסים ומומחים בתחומם, יביא לידי ביטוי בצורה הטובה ביותר את סט הערכים והאמונות שלכם, וייצג נאמנה את הדרך בה אתם נתפסים על ידי הלקוחות הקיימים והפוטנציאליים שלכם.  המיתוג יסייע לכם להגביר את הנוכחות שלכם במדיות השונות, וכתוצאה מכך ימשוך אליכם קהל לקוחות רחב ונאמן שלא סביר שהייתם מצליחים להשיג בעזרת המלצות "מפה לאוזן" בלבד. 

         

       טיפוח קהל לקוחות:

הדבר הראשון שאתם חייבים להבין על המטופלים שלכם הוא שכל הכוח נמצא בידיים שלהם. כיום כל ביקורת קטנה שנראית חסרת משמעות הופכת בשניות לוויראלית ובונה או הורסת במו ידיה מותגים רבים ברחבי העולם. לכן חשוב לאין שיעור לספק לכל מטופל חווית שירות מקצועית ואדיבה, לדאוג שהם מרוצים ולטפח אותם: להטיב עימם כשצריך, לנהל עמם שיחות, לשמר אותם בכל דרך ולהשתדל לספק להם חוויה נעימה כל פעם מחדש. זכרו- כל פוסט, סטורי או סרטון מחמיא שאחד הלקוחות שלכם יחליט לפרסם יכול להגיע לעשרות, מאות, ועד מיליוני אנשים לקוחות פוטנציאליים.

        

 

       טיפוח מראה הקליניקה/המרפאה שלכם:

אין שני לרושם ראשוני, ולרוב הלקוחות שלכם יראו כל פינה במרפאה והבעת הפנים של אנשי הצוות שלכם עוד לפני שידעו בכלל מה השירותים שאתם מספקים. לכן, חשוב ביותר שהמרפאה שלכם תהיה ייצוגית, נקייה, מסבירת פנים, מוארת, מעוצבת, ושהשהייה בה תהיה נעימה ומזמינה. חשוב מכך, היחס האנושי אל המטופלים, החל משיחת הטלפון או הפגישה הראשונה ודרך כל רגע במרפאה או בקליניקה,  חייב להיות מקצועי, שירותי ונעים. זכרו שהרושם החיובי הזה יכול לעשות את ההבדל בבחירה בכם בשלב מאוד מוקדם בתהליך וכמעט ללא מאמץ מצידכם.

 

 

יחסי ציבור באמצעי התקשורת השונים:

כשמדובר על חשיפה מסוג זה, אין הכוונה להשקעה בפרסומות במיליוני שקלים או כתבות שער
במגזינים הכי נחשבים בעולם.  חשיפה תקשורתית
מטרתה להעביר את הערכים והמסרים שיווקיים שלכם או  של המרפאה לקהל היעד הרלוונטי ולחזק את התדמית
והמותג שבניתם. זכרו שבתור בעלי מקצוע וידע נרחב בתחום ההתמחות שלכם אתם מחזיקים
בידע רב שמאות אלפי אנשים צמאים לפיסות מידע ממנו, ועליו מבססים את הבחירה בכם.
שאפו לחלוק את הידע שלכם בערוצי המדיה החברתית שלכם- לרבות פייסבוק, אינסטגרם,
טיקטוק, יוטיוב וכו', להופיע בכתבות, תוכניות טלוויזיה, כתבות בלוג– ובלבד שהמידע
יהיה בעל ערך. זה ייצור חשיפה חיובית אשר במהרה תגרום לעלייה משמעותית בקהל
הלקוחות שלכם ולמיצוב שמכם הטוב.  

לסיכום, עליכם לזכור שהדרך להצלחה ולשגשוג בעולם הרפואה, כמו בכל תחום אחר בחיינו מושתת על מקצועיות אינסופית, איכות, יחסי אנוש מוצלחים, סיפורי הצלחה, אבל גם על דבר פשוט הרבה יותר: היכולת להראות לקהל הלקוחות שלכם שהפתרון הטוב ביותר לבעיות שלהם נמצא אצלכם בידיים. לכם נותר רק לדאוג שהם יראו את זה בכל מקום, בכל זמן, ובקליק אחד פשוט וקצר. משם הדרך להפוך לאימפריה משגשגת הרבה, אבל הרבה יותר קצרה ובטוחה.

אתם רופאים מעולים שמחפשים להפוך לרופאים בעלי שם מוכר בכל בית בישראל?

אם אתם מחפשים כתובת מקצועית, יצירתית ומנוסה ליחסי הציבור שלכם או של המרפאה שלכם, כדאי שתכירו את 'עינת פרידמן LeadershiPR'- משרד יח"צ מהמובילים והמצליחים בישראל המומחה ביצירת פלטפורמות מקוריות לחשיפה מכובדת. בהובלת אשפית יחסי הציבור עינת פרידמן, בעלים ומנהלת המשרד, אנו מציעים ניסיון של שנים ארוכות בעולמות התוכן, הפרסום וההפקה, קשרים הדוקים וטובים עם עיתונאים ועם מפרסמים,ואת ה'פלפל' שמאפיין את 'עינת פרידמן LeadershiPR'
ומניע את גלגלי החברה – יצירתיות, נמרצות, חדשנות וסטייל משובח.

לתיאום שיחת היכרות, השאירו פרטים: