הפקות תוכן מיוחדות

קצת על הפקות התוכן המתפרסמות במגזינים היוקרתיים בישראל ובניהם:
"פורבס", "מנהלים" דה-מרקר, מגזין "אנשי השנה" בעיתון ישראל היום וידיעות אחרונות + YNET, כלכליסט מנהלים כמנהיגים, "אטמוספירה" אל על וכו'

במסגרת הפרויקטים הגדולים, בהם אנו לוקחים חלק כבר שנים רבות, אנו משתפים פעולה עם מיטב העיתונים, המגזינים והמוספים העסקיים והיוקרתיים במדינת ישראל:

מגזין "פורבס ישראל" הינו מגזין יוקרתי ואיכותי הידוע בכל העולם כולו, המספק תוכן ברמה גבוהה ביותר לקוראיו. מגזין פורבס ישראל מופץ מדי חודש בכ-20 אלף עותקים, ופונה לאוכלוסייה מבוססת כלכלית, הכוללת מנהלים בכירים, מקבלי החלטות במשק ועשירי ישראל.  המגזין אפוא מופץ לחברי מועדון הפלטינום של בנקים, בנקי השקעות וחברות כרטיסי אשראי, והוא נמצא גם בטרקלינים ובמחלקת העסקים של אל על.

במגזין "מנהלים" היוקרתי, המופק בשיתוף עם המחלקה המסחרית של עיתון "הארץ/ דה מרקר" תוכלו לקרוא ראיונות מעוררי השראה של מנהלים בכירים מהשורה הראשונה בענפי המשק הישראלי: ענפי התעשייה, ההיי-טק, החינוך ומענפי משק נוספים.

במגזין "שמנת" האקסלוסיבי,  מגזין הלייף סטייל של עיתון 'הארץ', תוכלו למצוא מגוון רחב של תחומים: תרבות, אופנה, קולינריה ועוד.

מגזין אטמוספירה מופץ אחת לחודש ומונח בכל כיס מושב, בכל טיסות אל על ובכל מחלקות הטיסה. מדי חודש טסים במטוסי אל על כ- 450,000 איש, ובחודשים ה'חמים', המספרים מטפסים אפילו עד לכחצי מיליון איש, מהם כרבים במחלקה ראשונה ובביזנס. מסקרים שערכה חברת אל על עולה כי כ- 80% מנוסעיה פותחים את המגזין, מעיינים וקוראים בו, זאת הודות למוניטין שצבר המגזין לאורך השנים, הנחשב למגזין איכותי, המספק תוכן ברמה גבוהה לקוראיו. בנוסף, מתפרסמים הפרויקטים גם באתר האינטרנט של מגזין 'את' ומופצים בתוך כך למנויי הניוזלטר של המגזין, כך שהתפוצה אף רחבה יותר. כל חיפוש בגוגל אחר שמך יעלה גם את הכתבה לעיני הקורא, ויציג אותך באור חיובי ומפרגן. כתבות התוכן הייחודיות שאנו מפרסמים, מגיעות לצדן של מפרסמים מהשורה הראשונה, אשר בוחרים מדי חודש בחודשו לפרסם באטמוספירה. בהם: פדני, מטבחי סמל, פיליפ מוריס, סמסונג, ג'ק קובה, ניקולטי, ה. שטרן, ונוספים. כל אלו מעריכים את הקהל ואת אחוזי החשיפה הגבוהים.

רוצים לשמוע 
עוד?

    תחומי התמחות 
    נוספים: